Lördag 11 april - Magic Kingdom

Hej hopp!
Idag har vi varit i Disneys magiska paradis, nämligen Magic Kingdom! Det är helt klart den bästa av Disneys fyra parker här i Orlando! Gjorde ju det mesta här förra året, men alltid roligt att återuppleva och även åka lite attraktioner som vi missade förra året! Tyvärr kom regnet precis innan fyrverkeriet skulle börja, så det missade vi idag. Hoppas att det inte regnar på onsdag utan att vi kan se det då istället! Tror jag låter bilderna tala istället!
Det bästa jag vet! SÅ vackert!
En av mina favoriter från förra året! Sök på youtube om ni vill se den!
Träffade Tigger!
Merida från Modig!
Festival of Fantasy parade!
Med TinkerBell!
Prinsessan och Grodan!
ÄNTLIGEN fick vi träffa Elsa och Anna! De var såå söta! Elsa bjöd in mig till Arendal och tyckte jag skulle åka med i hennes släde istället för Annas för Anna kör mycket fortare. Och Anna frågade om vi var kärleksexperter och tyckte vi skulle komma och prata med trollen. När jag inte kunde komma på något kärlekstips viskade hon till mig att ett tips är att inte gifta sig med en man som man just träffat, the situation with Hans och nu pratar vi inte mer om det. Haha alltså jag dog. 
 
 
Filmade hela paraden i år! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0