Hej från sjukstugan!

Ja, precis som rubriken sitter jag sedan i måndags kväll uppkrupen i soffan under täcket med diverse godsaker inom räckhåll. Har åkt på en dunderförkylning utan dess like... När jag kom hem från jobbet i måndags hade jag så ont i huvudet att jag bara tvingade ner en ipren och en alvedon innan jag drog ned rullgardinen och la mig och sov. Niclas fick knappt ett hej. Jag var helt slut. Så de senaste två dagarna har jag kurerat i soffan med Niclas som betjänt när han inte jobbar. Det är i stunder som dessa jag är glad att jag bor ihop med världens snällaste man som fixar allt jag ber om utan att klaga! Han har till och med suttit och masserat mina fötter i timmar på kvällarna utan att jag ber om det! Det är kärlek det!
Men, nog klagat på min sjukdom. De senaste timmarna har jag tillbringat på diverse resesidor. Japp, jag har redan börjat spana på resor till nästa sommar. Exakt vad det blir vet jag fortfarande inte, men visst är det härligt att drömma? Vi kommer ändå inte kunna boka något förrens Niclas fått ett fast jobb och därmed en fast inkomst. Drömmarna just nu är i alla fall de nedan:
1. Florida of course! Skulle inte vara fel med tio dagar eller så i Orlando och sedan några dagar vid kusten, eller varför inte i Las Vegas?
 
2. Italien! Venedig, Rom och någon ö för sol och bad! Åh vad härligt!
3. Två veckor i Turkiet eller Grekland!
4. Frankrike! Paris och Disneyland, sedan en vecka i Nice eller dylikt!
 
Åh, detta är fasen det bästa med hösten haha. Att sitta och drömma sig bort till varma breddgrader och boka en resa att längta till hela långa, kalla vintern! 
Abbe
2015-01-30 @ 22:43:29

Haha tack, Madde! Det ska ja göra:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0