Seqouia och Pleasanton

I torsdags var det så dags att titta på lite träd! Åkte till Seqouia National Park där de berömda seqouiaträden finns. De är helt enorma och vissa låg ned och där hade man byggt som tunnlar så man kunde köra genom träden, lite häftigt. Men jag tröttnade dessvärre ganska fort, för jag menar hur kul är träd egentligen?! 
 
Efter träden började vi färden mot Livermore, en biltur på knappt tre timmar. På vägen stannade vi till på ett Walmart där jag köpte det söta kollegieblocket nedan, älskar Olof!
 
På fredagen bar det vidare till Pleasanton som bara ligger tio minuters bilfärd från Livermore (fanns inga hotellrum i P, därför bodde vi i L en natt!). I Pleasanton är det en stor hotrodträff just den här helgen så där blev det självklart ett besök under fredagen! 
 
 
För övrigt är vårt hotellrum här i Pleasanton helt fantastiskt! Vi har två stora sovrum, två badrum och ett kombinerat kök/vardagsrum! Tror tusan att detta är större än vår lägenhet där hemma haha! Idag har vi varit på ett stort Outletcenter i Livermore där jag slutligen köpte min efterlängtade Michael Kors väska som ni ser nedan! Åh vad jag älskar den! "Ynka" 2500 kronor gick den på, och jag är så nöjd! 
 
Åkte sedan vidare till ett "vanligt" shoppingcenter där jag fyndade halsduken nedan på HM och ett par Levis jeans för 200kr på Sears! 
 Allt som allt en oerhört lyckad vistelse måste jag säga! Kan inte se mig mätt på min fantastiska väska alltså! Har drömt om en äkta märkesväska sedan jag gick i sexan/sjuan och äntligen har jag en! Så lycklig! 
Imorgon rullar vi vidare mot, vad jag tycker är, resans höjdpunkt: San Fransisco! Hörs därifrån!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0