Hej från Hollywood!

Här sitter jag i sängen i Hollywood och skriver till er! Kom fram igår eftermiddag efter en resa på 24 timmar.. Var ordentligt trötta så gav oss bara ut för lite mat på Subway innan vi gick hem och la oss. Resan gick i alla fall bra, mycket väntetid bara men utbudet av underhållning på planet var riktigt bra måste jag säga! Tittade på några filmer och läste lite men tiden gick ändå rätt långsamt måste jag medge.. På flygplatsen tog det sedan en jäkla tid innan vi kom till passkontrollen och sedan kunde hämta väskorna, men tillslut så!

 

Idag vaknade vi båda två kvart i fem haha. Bestämde oss för att sova en stund till och klockan sju gick vi upp och började göra oss iordning för att ge oss ut, så redan 8:30 lämnade vi hotellet! Gick till Walk of Fame och det var riktigt häftigt! Helt tomt på folk så det var helt perfekt! Strosade en bit till Chinese Theater där vi köpte biljetter till en tur där vi fick åka förbi bl.a. Beverly Hills och kändishus såsom Playboy Mansion, Ellen DeGeneres, Simon Cowell, Bruno Mars, Christina Augilera m.fl. Ascoolt! Tillbaka på Walk of Fame gick vi till Victoria Secret och shoppade trosor såklart innan det blev donken till lunch. Fortsatte shoppa en stund och gick till Madame Tussauds. Gjorde våra händer i vax och tog foton med en massa vaxfigurer och ET!

 
Den berömda skylten!
 
Simon Cowells hus!
Dagens skörd från VS! 
Hittade en söt klänning på HM!
 
 Jag och Jacob!
Min vaxhand! 
 
Till slut hade vi så mycket kassar att vi bestämde oss för att gå hem och bada lite i poolen och fräscha upp oss lite. Sen blev det ytterligare en tur på stan med crepes till middag!

Oj vilken sammanfattning av dagen, men då har ni lite koll på vad vi gjort i alla fall! Nästa gång vi hörs är jag i Las Vegas! Puss!

Cornelia
2014-08-31 @ 19:50:25

Hej! de där VS-trosorna är ju så sjukt fina, men vad heter den modellen? är det dom som kallas cheekies?

Svar: Ja precis, cheekies heter modellen!
Madde




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0